Afspraak bij Kreatos | KREATOS

Blog

Sinds 18 mei mag je Kreatos kapper zijn deuren weer openen, maar dit enkel na afspraak en onder strenge voorwaarden. Hoe maak je nu een afspraak bij je Kreatos kapper?

De eenvoudigste manier om een afspraak te maken is online.

- Je surft naar onze website (www.kreatos.be) en je klikt in het salon-menu op onze adressenlijst.

- In deze adressenlijst kies je jouw Kreatos salon.

- Klik op je salon en je ziet rechts naast je salon de knop “Afspraak maken”. Die voert jouw naar de afspraak-app van je salon.

In deze app klik je jouw voorkeuren aan in de verschillende menu-items. Let erop dat je soms even naar beneden moet scrollen om alle opties te zien.

Tenslotte geef je jouw persoonlijke gegevens in, zodat we je ook een bevestigingsmail kunnen bezorgen.

Indien dit niet lukt, kan  je je favoriete Kreatos salon ook bellen.

Hou er rekening mee dat we op dit ogenblik met goedgevulde agenda’s en beperkte personeelsbezetting werken. Het is daardoor niet altijd makkelijk om telefonisch binnen te geraken.

En wat als je je afspraak wilt wijzigen?

Je kan achteraf je afspraak niet zelf wijzigen. We vragen je om eventuele wijzigingen tijdig telefonisch door te geven aan je Kreatos salon. Hou er rekening mee dat een wijziging kan leiden tot een afspraak op een ander tijdstip.

Je kan op basis van je bevestigingsmail achteraf je afspraak wel zelf annuleren. Je krijgt ook van je annulatie een bevestiging via mail. Wanneer je zonder verwittiging of annnulatie niet op je afspraak komt opdagen, kunnen we je een No Show forfait aanrekenen.

 

 

Heb je vragen rond reserveren, wijzigen of annuleren van een afspraak?

Dan kan je best telefonisch bij je kapper terecht. Je kan eventueel ook een mailtje sturen naar klantendienst@kreatos.be 

Op het hoofdkantoor doen we ons best om alle vragen die via mail binnenkomen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar in de meeste gevallen moeten wij zelf de individuele salons contacteren ivm wijzigingen of annulaties.