Heb je een vraag, een probleem, een leuk idee of wil je gewoon wat meer informatie dan staan wij klaar om jou persoonlijk te helpen.
Je eerste aanspreekpunt is altijd je kapper zelf. Die kent jou als klant en kan je het best adviseren. Verliep je kappersbeurt niet helemaal zoals jij verwaht had, dan weet je kapper het beste welke behandelingen en producten er tijdens je kappersbeurt toegepast worden. Ook voor je Kreatos kwaliteitsgarantie moet je in eerste plaats bij je Kreatos kapper zelf zijn.
Wil je toch liever contact op,emen met het hoofdkantoor? Laat het ons gewoon weten via ons communicatieformulier. Geef ons vervolgens de tijd om je vraag of opmerking intern te verwerken en te bekijken, zodat we je een gedegen antwoord kunnen geven. Als je bericht een specifiek salon betreft, vermeld dit gerust: hoe duidelijker en vollediger jouw bericht, hoe eenvoudiger het is om je een gepast antwoord te bezorgen. Wij doen ons best om elk bericht te behandelen. Denk eraan dat we in ons antwoord we in de meeste gevallen naar je Kreatos kapper zelf zullen verwijzen.
Wij vernemen graag wat jij van Kreatos denkt. Daarom sturen we onze klantenenquête uit na een kappersbezoek. We willen je zo de kans geven om onze teams en onze service te beoordelen. Je helpt ons zo de Kreatos service nog beter te maken. We zijn er trots op dat we met z'n allen samen een zo'n hoge gemiddelde score halen: in 2021 gaven jullie ons gemiddeld 92,3%, waarbij jullie waardering het hoogst was voor onze service en klantvriendelijkheid.